Γεν. Γραμματεία – Αντιδημαρχίες

 Γενικός Γραμματέας

Αλέξανδρος Φερραίος

Αντιδήμαρχoι

Ιωάννης Γούσιος

Επικοινωνία

Αρμοδιότητες:

Α. Να καθοδηγεί, εποπτεύει και συντονίζει τις δράσεις και ενέργειες της Διεύθυνσης Πολεοδομίας – Υπηρεσιών Δόμησης, όπως:
1. Την εφαρμογή του πολεοδομικού σχεδιασμού, την έκδοση και έλεγχο εφαρμογής των οικοδομικών αδειών, τον έλεγχο των αυθαίρετων κατασκευών, την εφαρμογή του γενικού οικοδομικού κανονισμού σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.
2. Την επιβολή προστίμων ή άλλων προβλεπόμενων κυρώσεων κατά την κείμενη νομοθεσία, σε περίπτωση διαπίστωσης, παραβάσεων σε ελέγχους που διενεργεί.
3. τη χορήγηση αδειών εγκατάστασης δομικής ή μηχανικής κατασκευής προς εγκατάσταση κεραίας σταθμού στην ξηρά, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, και την επιβολή κυρώσεων στους παραβάτες.

Β. Να καθοδηγεί, εποπτεύει και συντονίζει τις δράσεις και ενέργειες της Διεύθυνσης Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) και συγκεκριμένα την παροχή διοικητικών πληροφοριών και τη διεκπεραίωση των υποθέσεων των πολιτών ( από την υποβολή της αίτησης μέχρι την έκδοση της τελικής πράξης), σε συνεργασία με τις καθ΄ ύλην αρμόδιες υπηρεσίες και σύμφωνα με τον κεντρικό σχεδιασμό του Υπουργείου Εσωτερικών.

Γ. Να υπογράφει όλες τις αποφάσεις, άδειες, βεβαιώσεις, πράξεις επιβολής διοικητικών κυρώσεων ή άλλα έγγραφα, που εκδίδονται κατά την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων του καθώς και όλα τα έγγραφα αλληλογραφίας προς πάσης φύσεως φορείς, δημόσιους ή ιδιωτικούς, εφόσον αφορούν ζητήματα αρμοδιότητάς του.

Δ. Να εισηγείται στα αρμόδια όργανα του Δήμου τα θέματα των αρμοδιοτήτων που αναφέρονται παραπάνω και να αναλαμβάνει την εκτέλεση των σχετικών αποφάσεων.

Ε. Να ασκεί πολιτική εποπτεία επί των δράσεων που άπτονται των αρμοδιοτήτων του και να προωθεί πολιτικές και κατευθύνσεις προς τις υπηρεσίες δια μέσω του Γενικού Γραμματέα του Δήμου.

Πέτρος Μεσθανεύς

Επικοινωνία

Αρμοδιότητες:

Α. Να καθοδηγεί, εποπτεύει και συντονίζει τις δράσεις και ενέργειες των αρμοδίων υπηρεσιακών μονάδων που αφορούν :

1. Στη διοικητική και γραμματειακή υποστήριξη των συλλογικών και μονοπρόσωπων οργάνων του Δήμου, των δημοτικών Κοινοτήτων, των δημοτικών παρατάξεων και την εισήγηση στο Δημοτικό Συμβούλιο των θεμάτων που αφορούν στη συγκρότηση συλλογικών οργάνων του Δήμου, εκλογή ή
ορισμό εκπροσώπων του Δημοτικού Συμβουλίου σε φορείς και όργανα .
2. Στην τήρηση και ενημέρωση του Μητρώου Πολιτών, τις μεταβολές της δημοτικής κατάστασης, τη χορήγηση αδειών πολιτικών γάμων και τη μέριμνα για την τέλεση αυτών, τη χορήγηση πιστοποιητικών και βεβαιώσεων αστικής κατάστασης , την τήρηση των υποχρεώσεων του Δήμου που προκύπτουν από την εκλογική νομοθεσία, την καταγραφή των ληξιαρχικών γεγονότων στην περιοχή του Δήμου.
3. Στην ανάπτυξη και διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού (τοποθετήσεις-μετακινήσεις στελεχών, εφαρμογή συστήματος αξιολόγησης εργαζομένων του Δήμου, επιμορφώσεις και κατάρτιση προσωπικού, τήρηση νομοθετικών και κανονιστικών διατάξεων που ρυθμίζουν τις σχέσεις του Δήμου
με το ανθρώπινο δυναμικό, διενέργεια διαδικασιών πρόσληψης ανθρώπινου δυναμικού, τήρηση μητρώων ανθρώπινου δυναμικού, έκδοση βεβαιώσεων, θέσπιση και εφαρμογή κανόνων υγιεινής και ασφάλειας εργαζομένων κλπ.).
4. Στις διαδικασίες πρόσληψης και εφαρμογής νομοθεσίας που αφορά στους υπαλλήλους με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, καθώς και σε θέματα ελέγχου απασχόλησης του συνόλου του προσωπικού.
5. Στη μέριμνα για τη φύλαξη και ασφάλεια του Δημαρχιακού Κτιρίου, και την καθαριότητα των Δημοτικών κτιρίων πλην των σχολικών μονάδων, την επάρκεια σφραγίδων, γραφικής ύλης και εξοπλισμού, τη λειτουργία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και του Συστήματος Ηλεκτρονικής Διακίνησης
Εγγράφων, τη μέριμνα για τις μετακινήσεις και μεταφορές του προσωπικού του Δήμου, τη μέριμνα για
την λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου του Δήμου.

Β. Να υπογράφει όλες τις αποφάσεις, άδειες, πιστοποιητικά, βεβαιώσεις ή άλλα έγγραφα, που εκδίδονται κατά την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων του καθώς και όλα τα έγγραφα
αλληλογραφίας προς πάσης φύσεως φορείς, δημόσιους ή ιδιωτικούς, εφόσον αφορούν ζητήματα αρμοδιότητάς του.

Γ. Να εισηγείται στα αρμόδια όργανα του Δήμου τα θέματα των αρμοδιοτήτων που αναφέρονται παραπάνω και να αναλαμβάνει την εκτέλεση των σχετικών αποφάσεων

Δ. Να ασκεί πολιτική εποπτεία επί των δράσεων που άπτονται των αρμοδιοτήτων του και να προωθεί πολιτικές και κατευθύνσεις προς τις υπηρεσίες δια μέσω του Γενικού Γραμματέα του Δήμου.

Μαρία Πουρσανίδου

Επικοινωνία

Αρμοδιότητες:

α) Την εποπτεία και ευθύνη των αντίστοιχων
οργανικών μονάδων του Δήμου που απαρτίζουν τη Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών
του Δήμου και, συγκεκριμένα: α) του τμήματος ταμειακής υπηρεσίας, β) του τμήματος
προσόδων, γ) του τμήματος  προμηθειών και
αποθήκης, δ) του τμήματος μισθοδοσίας, ε) του τμήματος προϋπολογισμού-λογιστηρίου,
και ειδικότερα, την καθοδήγηση, εποπτεία και συντονισμό των δράσεων και
ενεργειών των αρμοδίων υπηρεσιακών μονάδων που αφορούν:

1. Την κατάρτιση, αναμόρφωση και
παρακολούθηση εκτέλεσης του προϋπολογισμού και τη σύνταξη και τον προέλεγχο του
απολογισμού του Δήμου.

2. Τη διαχείριση των πάσης φύσεως εσόδων
(ανταποδοτικών τελών, δημοτικών φόρων, τελών, δικαιωμάτων, τελών ελεγχόμενης
στάθμευσης, κλπ.) και εξόδων του Δήμου, των ληξιπρόθεσμων οφειλών του, της
παροχής έγγραφης εντολής πληρωμής της πάγιας προκαταβολής και των Χρηματικών
Ενταλμάτων Προπληρωμής

3. Τη σύναψη και παρακολούθηση της
εκτέλεσης δανειακών συμβάσεων με πιστωτικά ιδρύματα χρηματοδοτικούς φορείς,
εφόσον η συνεργασία με αυτούς δεν έχει ανατεθεί ειδικά σε άλλον/ην Αντιδήμαρχο.

4. Τη διαχείριση των Αποθηκών

5. Την αποδοχή δωρεών, κληρονομιών ή
κληροδοσιών και χορηγιών υπέρ του Δήμου.

6. Την εκμετάλλευση υπόγειων και υπέργειων
χώρων στάθμευσης.

7. Την επιβολή πάσης φύσεως προστίμων και
λοιπών κυρώσεων που προκύπτουν κατ’ ενάσκηση των αρμοδιοτήτων της.

8. Τη διαχείριση, αξιοποίηση και
εκμετάλλευση της ακίνητης περιουσίας του Δήμου (εκμισθώσεις, παραχωρήσεις κλπ.)

9. Τις πάσης φύσεως μισθώσεις ακινήτων για
την κάλυψη των αναγκών του Δήμου.

β) Την υπογραφή εγγράφων και μισθοδοτικών
καταστάσεων, αποφάσεων καταβολής αποζημιώσεων προσωπικού για κάθε αιτία, για
την καταβολή ασφαλιστικών εισφορών και απόδοση κρατήσεων σε διάφορα ταμεία, για
τη λήψη αναγκαστικών μέτρων, επιβολή προστίμων, ταμειακή διαχείριση,
άνοιγμα/κλείσιμο τραπεζικών λογαριασμών του Δήμου, εξόφληση κεφαλαίου και τόκων
δανείων, τήρηση μητρώου παγίων, ασφάλιση ακίνητης και κινητής περιουσίας του
Δήμου, εκτός εάν υπάρχει ειδικότερη εξουσιοδότηση υπογραφής αυτών προς τον
Π.Ο.Υ. ή άλλο υποκείμενο υπηρεσιακό όργανο.

γ) Την υπογραφή όλων
των αποφάσεων ή άλλων έγγραφων που εκδίδονται κατ’ ενάσκηση των αρμοδιοτήτων της,
αποφάσεων ανάληψης υποχρέωσης και πολυετών υποχρεώσεων, τεκμηριωμένων
αιτημάτων, την παροχή έγγραφης εντολής πληρωμής της πάγιας προκαταβολής και των
Χρηματικών Ενταλμάτων Προπληρωμής καθώς και όλα τα έγγραφα αλληλογραφίας προς πάσης
φύσεως φορείς, δημόσιους ή ιδιωτικούς, εφόσον αφορούν ζητήματα αρμοδιότητάς της.

δ) Την εισήγηση στα αρμόδια όργανα του
Δήμου τα θέματα των αρμοδιοτήτων που αναφέρονται παραπάνω και να αναλαμβάνει
την εκτέλεση των σχετικών αποφάσεων.

ε)  Την
εξουσιοδότηση να υπογράφει:

1. Την έγκριση των δαπανών και τη διάθεση
όλων των εγγεγραμμένων στον προϋπολογισμό πιστώσεων, συμπεριλαμβανομένων των
πιστώσεων που εγγράφονται σε αυτόν με αναμόρφωση, με την έκδοση της σχετικής
απόφασης ανάληψης υποχρέωσης καθώς και τις ανακλήσεις αυτών, των πολυετών
υποχρεώσεων, των τεκμηριωμένων αιτημάτων, την εντολής πληρωμής της πάγιας
προκαταβολής και των Χρηματικών Ενταλμάτων Προπληρωμής.

2. Όλες τις αποφάσεις ή άλλων διοικητικών έγγραφων
και καταστάσεων που εκδίδονται κατ’ ενάσκηση των αρμοδιοτήτων της και όλα τα
έγγραφα αλληλογραφίας προς πάσης φύσεως φορείς, δημόσιους ή ιδιωτικούς, εφόσον
αφορούν ζητήματα αρμοδιότητάς της.

3. Όλες τις διοικητικές πράξεις που
απαιτούνται για τη διενέργεια πάσης φύσεως διαγωνιστικών διαδικασιών και μέχρι
την υπογραφή των σχετικών συμβάσεων πλην θεμάτων που αφορούν τεχνικά έργα.

4. Όλες τις αποφάσεις απευθείας ανάθεσης
προμηθειών και εργασιών.

5. Τις συμβάσεις που συνάπτει ο Δήμος για
ζητήματα που εμπίπτουν στο πεδίο των ανωτέρω καθ’ ύλην αρμοδιοτήτων της.

6. Όλες τις Αποφάσεις επιβολής πάσης
φύσεως τελών, προστίμων, κυρώσεων κλπ., που εκδίδονται κατ’ ενάσκηση των ανωτέρω
αρμοδιοτήτων.

στ. Την άσκηση πολιτικής εποπτείας επί των
δράσεων που άπτονται των αρμοδιοτήτων του και την προώθηση πολιτικών
κατευθύνσεων προς τις υπηρεσίες δια μέσω του Γενικού Γραμματέα του Δήμου 

Γεώργιος Μαξούρας

Επικοινωνία

Αρμοδιότητες:

Α. Να καθοδηγεί, εποπτεύει και συντονίζει τις δράσεις και ενέργειες των αρμοδίων υπηρεσιακών μονάδων που αφορούν :
1. Στο σχεδιασμό της αποκομιδής των απορριμμάτων και των ανακυκλώσιμων υλικών (οργάνωση και λειτουργία συστήματος αποκομιδής και μεταφοράς απορριμμάτων, διαμόρφωση προγραμμάτων εργασιών καθαριότητας, προσδιορισμός σημείων τοποθέτησης κάδων απορριμμάτων και ανακύκλωσης κ.λπ.).
2. Στη διαχείριση και συντήρηση του στόλου των οχημάτων του δήμου (απορριμματοφόρα, αυτοκινούμενα μηχανήματα, φορτηγά και επιβατηγά οχήματα κ.λπ.).
3. Στην παρακολούθηση της κίνησης των οχημάτων του Δήμου (διερεύνηση τυχόν ατυχήματος, απόσυρση οχημάτων, πρατήριο καυσίμων οχημάτων κ.λπ.).
4. Στο σχεδιασμό και εφαρμογή προγραμμάτων προληπτικής συντήρησης των οχημάτων και των μηχανημάτων του Δήμου ( αποκατάσταση βλαβών, επισκευή οχημάτων, φυσική αποθήκη υλικών κ.λπ.).

Β. Να υπογράφει όλες τις αποφάσεις, άδειες, βεβαιώσεις, ή άλλα έγγραφα, που εκδίδονται κατά την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων του καθώς και όλα τα έγγραφα αλληλογραφίας προς πάσης φύσεως φορείς, δημόσιους ή ιδιωτικούς, εφόσον αφορούν ζητήματα αρμοδιότητάς του.

Γ. Να εισηγείται στα αρμόδια όργανα του Δήμου τα θέματα των αρμοδιοτήτων που αναφέρονται παραπάνω και να αναλαμβάνει την εκτέλεση των σχετικών αποφάσεων.

Δ. Να ασκεί πολιτική εποπτεία επί των δράσεων που άπτονται των αρμοδιοτήτων του και να προωθεί πολιτικές και κατευθύνσεις προς τις υπηρεσίες δια μέσω του Γενικού Γραμματέα του Δήμου.

Βασίλειος Αϊβαζίδης

Επικοινωνία

Αρμοδιότητες

Α. Να καθοδηγεί, εποπτεύει και συντονίζει τις δράσεις και ενέργειες της Δημοτικής Αστυνομίας. Ειδικότερα:
1.Την εποπτεία και συντονισμό της Δημοτικής Αστυνομίας σε θέματα δημόσιας τάξης, κυκλοφορίας και στάθμευσης.
2.Την εποπτεία και συντονισμό της διενέργειας ελέγχων όσον αφορά: α) την ευταξία των κοινόχρηστων χώρων. β) την τήρηση των νόμιμων προϋποθέσεων και των κανονιστικών αποφάσεων του Δήμου για τη λειτουργία καταστημάτων, επιχειρήσεων ή άλλων υπαίθριων ή στεγασμένων εγκαταστάσεων της δικαιοδοσίας του Δήμου, καθώς και για τη νόμιμη χρήση δημόσιων και κοινόχρηστων χώρων.
3. Την προστασία της δημοτικής περιουσίας.
4. Οποιαδήποτε άλλη αρμοδιότητα της Δημοτικής Αστυνομίας απορρέει από τις διατάξεις του ν.5003/2022.

Β. Να καθοδηγεί, εποπτεύει και συντονίζει τις δράσεις και ενέργειες των υπηρεσιακών μονάδων που αφορούν στο σχεδιασμό και υλοποίηση μέτρων για τα αδέσποτα ζώα είτε αυτά αφορούν στην ίδρυση χώρων φιλοξενίας, είτε σε προγράμματα μεταφοράς , εμβολιασμών, απομάκρυνσης από συγκεκριμένες περιοχές κ.λπ.

Γ. Να υπογράφει όλες τις αποφάσεις, άδειες, βεβαιώσεις, πράξεις επιβολής διοικητικών μέτρων ή άλλα έγγραφα, που εκδίδονται κατά την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων του καθώς και όλα τα έγγραφα αλληλογραφίας προς πάσης φύσεως φορείς, δημόσιους ή ιδιωτικούς, εφόσον αφορούν ζητήματα αρμοδιότητάς του.

Δ. Να εισηγείται στα αρμόδια όργανα του Δήμου τα θέματα των αρμοδιοτήτων που αναφέρονται παραπάνω και να αναλαμβάνει την εκτέλεση των σχετικών αποφάσεων.

Ε. Να ασκεί πολιτική εποπτεία επί των δράσεων που άπτονται των αρμοδιοτήτων του και να προωθεί πολιτικές και κατευθύνσεις προς τις υπηρεσίες δια μέσω του Γενικού Γραμματέα του Δήμου.

Ανέστης Κεχαγιάς

Επικοινωνία

Αρμοδιότητες:

Α. Να καθοδηγεί, εποπτεύει και συντονίζει ενέργειες και δράσεις της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Πρασίνου που αφορούν, στην ανάπτυξη, συντήρηση και βελτίωση των κήπων, των πάρκων και κοινόχρηστων χώρων πρασίνου, των δεντροστοιχιών και των φυτωρίων, στη μελέτη και στη διαμόρφωση νέων χώρων πρασίνου,

Β. Να υπογράφει όλες τις αποφάσεις, άδειες, βεβαιώσεις, πράξεις επιβολής διοικητικών μέτρων ή άλλα έγγραφα, που εκδίδονται κατά την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων του καθώς και όλα τα έγγραφα αλληλογραφίας προς πάσης φύσεως φορείς, δημόσιους ή ιδιωτικούς, εφόσον αφορούν ζητήματα αρμοδιότητάς του.

Γ. Να εισηγείται στα αρμόδια όργανα του Δήμου τα θέματα των αρμοδιοτήτων που αναφέρονται παραπάνω και να αναλαμβάνει την εκτέλεση των σχετικών αποφάσεων

Δ. Να ασκεί πολιτική εποπτεία επί των δράσεων που άπτονται των αρμοδιοτήτων του και να προωθεί πολιτικές και κατευθύνσεις προς τις υπηρεσίες δια μέσω του Γενικού Γραμματέα του Δήμου

Σύμινα Καλού

Επικοινωνία

Αρμοδιότητες:

Α. Να καθοδηγεί, εποπτεύει και συντονίζει τις δράσεις και ενέργειες των αρμοδίων υπηρεσιακών μονάδων που αφορούν στην παιδεία-δια βίου μάθηση, τη λειτουργία των βιβλιοθηκών και τη λειτουργία του κέντρου πληροφόρησης νέων και συγκεκριμένα:
1. Την ύπαρξη, επάρκεια, καταλληλότητα και προστασία της σχολικής στέγης – σχολικών κτιρίων, της υλικοτεχνικής υποδομής αυτών καθώς και την καθαριότητα και φύλαξή τους.
2. Την εφαρμογή πολιτικών, προγραμμάτων και δράσεων για την υποστήριξη των μαθητών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθώς κα τη λειτουργία του Πάρκου Κυκλοφοριακής Αγωγής.
3. Το σχεδιασμό και την εκτέλεση προγραμμάτων δια βίου μάθησης
4. Τη ρύθμιση ζητημάτων εύρυθμης λειτουργίας των σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (όπως διάθεση διδακτηρίου για άλλες χρήσεις κοινής ωφέλειας ή για την πραγματοποίηση εκδηλώσεων κοινού ενδιαφέροντος, σε συνεργασία με τη Σχολική Επιτροπή, μεταφορά μαθητών στο σχολείο φοίτησης, οργάνωση συναυλιών ή άλλων εκδηλώσεων για τους μαθητές, διακοπή μαθημάτων λόγω έκτακτων συνθηκών κ.λπ.).
5. Τη μέριμνα για την εύρυθμη λειτουργία των βιβλιοθηκών που λειτουργούν στον Δήμο.
6. Τη μέριμνα για την εύρυθμη λειτουργία του κέντρου πληροφόρησης νέων

Β. Να καθοδηγεί, εποπτεύει και συντονίζει τις δράσεις και ενέργειες των αρμοδίων υπηρεσιακών μονάδων που αφορούν στη λειτουργία των παιδικών, βρεφονηπιακών σταθμών, ΚΔΑΠ και ΚΔΑΠμΕΑ του Δήμου.

Γ. Να υπογράφει όλες τις αποφάσεις, άδειες, πιστοποιητικά, βεβαιώσεις ή άλλα έγγραφα, που εκδίδονται κατά την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων της καθώς και όλα τα έγγραφα αλληλογραφίας προς πάσης φύσεως φορείς, δημόσιους ή ιδιωτικούς, εφόσον αφορούν ζητήματα αρμοδιότητάς της.

Δ. Να εισηγείται στα αρμόδια όργανα του Δήμου τα θέματα των αρμοδιοτήτων που αναφέρονται παραπάνω και να αναλαμβάνει την εκτέλεση των σχετικών αποφάσεων.

Ε. Να ασκεί πολιτική εποπτεία επί των δράσεων που άπτονται των αρμοδιοτήτων της και να προωθεί πολιτικές και κατευθύνσεις προς τις υπηρεσίες δια μέσω του Γενικού Γραμματέα του Δήμου.

Δημήτριος Σίτσας

Επικοινωνία

Αρμοδιότητες:

Α. Να καθοδηγεί, εποπτεύει και συντονίζει τις δράσεις και
ενέργειες των αρμοδίων υπηρεσιακών μονάδων που αφορούν στον αθλητισμό:
1. Στο σχεδιασμό και την εφαρμογή πολιτικών, προγραμμάτων
και δράσεων για την ένταξη του αθλητισμού σε ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο παροχής
πολλαπλών και ποιοτικών υπηρεσιών.
2. Στη δημιουργία των προϋποθέσεων για την τοπική αθλητική
ανάπτυξη (καταγραφή και επεξεργασία αναγκών και ενδιαφερόντων των πολιτών και
των συλλόγων, οικονομικός προγραμματισμός, σύνταξη κανονισμών λειτουργίας και
προσωπικού κλπ.).
3. Στο συντονισμό των δημοτικών δομών που εφαρμόζουν
αθλητικά προγράμματα και στο συντονισμό και υλοποίηση των προγραμμάτων του
μαζικού αθλητισμού.
4. Στη συνεργασία με όλους τους συναρμόδιους φορείς για τη
διοργάνωση αθλητικών εκδηλώσεων σε τοπικό και υπερτοπικό επίπεδο.
5. Στην εισήγηση για την κατασκευή αθλητικών εγκαταστάσεων
(δημοτικά γυμναστήρια, αθλητικά κέντρα και υπαίθριοι δημοτικοί χώροι άθλησης )
καθώς και στη συντήρηση, διαχείριση, καθαριότητα και φύλαξη αυτών.
6. Στη συνεργασία του Δήμου με αθλητικούς φορείς και
αθλητικές ομάδες της πόλης.
7. Στη χορήγηση αδειών λειτουργίας αθλητικών εγκαταστάσεων
σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

Β. Να υπογράφει όλες τις αποφάσεις, άδειες, βεβαιώσεις, ή
άλλα έγγραφα, που εκδίδονται κατά την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων του
καθώς και όλα τα έγγραφα αλληλογραφίας προς πάσης φύσεως φορείς, δημόσιους ή
ιδιωτικούς, εφόσον αφορούν ζητήματα αρμοδιότητάς του.

Γ. Να εισηγείται στα αρμόδια όργανα του Δήμου τα θέματα των
αρμοδιοτήτων που αναφέρονται παραπάνω και να αναλαμβάνει την εκτέλεση των
σχετικών αποφάσεων.

Δ. Να ασκεί πολιτική εποπτεία επί των δράσεων που άπτονται
των αρμοδιοτήτων του και να προωθεί πολιτικές και κατευθύνσεις προς τις
υπηρεσίες δια μέσω του Γενικού Γραμματέα του Δήμου.

Στυλιανός Διακάκης
Επικοινωνία

Αρμοδιότητες:

Α. Να καθοδηγεί, εποπτεύει και συντονίζει τις δράσεις και ενέργειες των αρμοδίων υπηρεσιακών μονάδων που αφορούν:
1. Στο σχεδιασμό και την εφαρμογή πολιτικών, προγραμμάτων και δράσεων στον τομέα της σύνταξης μελετών των έργων και κυκλοφοριακών ρυθμίσεων του Δήμου, στην ολοκλήρωση των διαδικασιών για την έναρξη κατασκευής των έργων, στην επίβλεψη και στις τυχόν μεταβολές που απαιτούνται κατά τη διάρκεια εκτέλεσης και μέχρι την ολοκλήρωσή τους είτε αυτά εκτελούνται με αυτεπιστασία είτε από εργολάβους μέχρι και την οριστική παραλαβή τους.
2. Στην εφαρμογή του σχεδίου πόλης, την εκπόνηση πράξεων εφαρμογής και πράξεων τακτοποίησης και αναλογισμού, τις απαλλοτριώσεις, τις άρσεις απαλλοτρίωσης, τη διάνοιξη οδών, στην εφαρμογή ρυμοτομίας , κτηματολογίου, στη διαδικασία αποζημίωσης-ανταλλαγών ρυμοτομούμενων ιδιοκτησιών, στην εφαρμογή του κοινωνικού συντελεστή.
3. Στη συγκέντρωση των πάσης φύσεως τίτλων ακίνητης και κοινόχρηστης περιουσίας του Δήμου και στη σύνταξη σχετικού για κάθε ακίνητο φακέλου και γενικά στη διατήρηση και την προστασία της ακίνητης και κοινόχρηστης Δημοτικής Περιουσίας.
4. Στη ρύθμιση των θεμάτων αδειών εγκατάστασης και λειτουργίας αλλά και της συντήρησης των ανελκυστήρων και όποιων ακόμη παρομοίων αρμοδιοτήτων χορηγούνται στον Δήμο καθώς και για την χορήγηση των σχετικών τεχνικών επαγγελματικών αδειών σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

Β. Να υπογράφει όλες τις αποφάσεις, άδειες, βεβαιώσεις, πράξεις επιβολής διοικητικών κυρώσεων ή άλλα έγγραφα, που εκδίδονται κατά την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων του καθώς και όλα τα έγγραφα αλληλογραφίας προς πάσης φύσεως φορείς, δημόσιους ή ιδιωτικούς, εφόσον αφορούν ζητήματα αρμοδιότητάς του.

Γ. Να εισηγείται στα αρμόδια όργανα του Δήμου τα θέματα των αρμοδιοτήτων που αναφέρονται παραπάνω και να αναλαμβάνει την εκτέλεση των σχετικών αποφάσεων.

Δ. Να ασκεί πολιτική εποπτεία επί των δράσεων που άπτονται των αρμοδιοτήτων του και να προωθεί πολιτικές και κατευθύνσεις προς τις υπηρεσίες δια μέσω του Γενικού Γραμματέα του Δήμου.

Σοφία Τριανταφυλλίδου
Επικοινωνία

Αρμοδιότητες

Α. Να καθοδηγεί, εποπτεύει και συντονίζει τις δράσεις και ενέργειες των αρμοδίων υπηρεσιακών

μονάδων που αφορούν :

1. Στο σχεδιασμό και την εφαρμογή πολιτικών, προγραμμάτων και δράσεων στον τομέα της κοινωνικής πολιτικής (εκτός του προγράμματος Βοήθεια στο σπίτι) και κοινωνικής πρόνοιας και αλληλεγγύης, που στοχεύουν στην προστασία και φροντίδα ευπαθών ομάδων πληθυσμού και ατόμων που έχουν ανάγκη αρωγής και δημόσιων κοινωνικών αγαθών, στη μέριμνα για τη χορήγηση των προνοιακών επιδομάτων, όπως αυτά προβλέπονται κάθε φορά.

2. Στη χορήγηση άδειών ίδρυσης και λειτουργίας δημοτικών και ιδιωτικών παιδικών ή βρεφονηπιακών σταθμών, ιδρυμάτων παιδικής πρόνοιας σε ιδιώτες, καθώς και σε συλλόγους ή σωματεία που επιδιώκουν φιλανθρωπικούς σκοπούς. Στην άσκηση εποπτείας επί των φιλανθρωπικών σωματείων και ιδρυμάτων, την έγκριση του προϋπολογισμού τους και την παρακολούθηση και έλεγχο επιχορηγήσεων που δίδονται ΝΠΙΔ με κοινωφελείς σκοπούς. Στη χορήγηση αδειών ιδιωτικών επιχειρήσεων περίθαλψης ηλικιωμένων ή ατόμων, που πάσχουν από ανίατα νοσήματα ή από κινητική αναπηρία

3. Στο σχεδιασμό και την εφαρμογή πολιτικών , προγραμμάτων και δράσεων στον τομέα της ισότητας γυναικών και ανδρών σε όλους τους τομείς (πρόληψη και καταπολέμηση της βίας κατά των γυναικών και των παιδιών των κοινωνικών στερεότυπων με βάση το φύλο, συνεργασία με συναρμόδιους φορείς, μη κυβερνητικές και γυναικείες οργανώσεις για την ανάπτυξη δράσεων σε κοινωνικά ευπαθείς ομάδες πληθυσμού κλπ.).

4. Στο σχεδιασμό και την εφαρμογή πολιτικών, προγραμμάτων και δράσεων στον τομέα της προστασίας και προαγωγής της δημόσιας υγείας (υγειονομικός έλεγχος των δημοτικών δεξαμενών νερού υγειονομικό έλεγχο των καταστημάτων και επιχειρήσεων. της ηχορύπανσης, της κοινής ησυχίας και της εκπομπής ρύπων, θορύβων και άλλων επιβαρύνσεων του περιβάλλοντος, διενέργεια αιμοδοσιών, εφαρμογή προγραμμάτων εμβολιασμών. κλπ.).

5. Στη μέριμνα για την ανάπτυξη και την καλή λειτουργία των δομών και των δράσεων του Δήμου για την Τρίτη ηλικία: Κέντρων Ανοικτής Περίθαλψης Ηλικιωμένων -Κ.Α.Π.Η.:(παροχή προγραμμάτων σωματικής άσκησης, ψυχαγωγίας και ιατρικής πρόληψης), Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων (Κ.Η.Φ.Η.).Στο συντονισμό την εποπτεία και τον έλεγχο όλων των δραστηριοτήτων για την εκπλήρωση των σκοπών των Κ.Α.Π.Η., Κ.Η.Φ.Η..

Β. Να υπογράφει όλες τις αποφάσεις, άδειες, βεβαιώσεις, πράξεις επιβολής διοικητικών μέτρων ή άλλα έγγραφα, που εκδίδονται κατά την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων της καθώς και όλα τα έγγραφα αλληλογραφίας προς πάσης φύσεως φορείς, δημόσιους ή ιδιωτικούς, εφόσον αφορούν ζητήματα αρμοδιότητάς της.

Γ. Να εισηγείται στα αρμόδια όργανα του Δήμου τα θέματα των αρμοδιοτήτων που αναφέρονται παραπάνω και να αναλαμβάνει την εκτέλεση των σχετικών αποφάσεων

Δ. Να ασκεί πολιτική εποπτεία επί των δράσεων που άπτονται των αρμοδιοτήτων της και να προωθεί πολιτικές και κατευθύνσεις προς τις υπηρεσίες δια μέσω του Γενικού Γραμματέα του Δήμου

Νικόλαος Κουγιουμτζής

Επικοινωνία

Αρμοδιότητες:

Α. Της καθοδήγησης, εποπτείας και συντονισμού των δράσεων και ενεργειών των αρμοδίων υπηρεσιακών μονάδων που αφορούν:
1. Τη ρύθμιση και έκδοση πάσης φύσεως αδειών για την άσκηση εμπορικών και γενικών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων (καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, περιπτέρων, εκθέσεων , κινηματογράφων, θεάτρων, παιδότοπων κ.λπ.).
2. Την παρακολούθηση και έλεγχο της τήρησης των προϋποθέσεων χορήγησης των ανωτέρω αδειών και την εισήγηση λήψης μέτρων σε περίπτωση μη συμμόρφωσης (ανάκληση αδείας, αφαίρεση αδείας, επιβολή προστίμου κλπ.).
3. Τη ρύθμιση θεμάτων εμπορικών δραστηριοτήτων που επηρεάζουν τις λειτουργίες και το περιβάλλον της πόλης και την ποιότητα ζωής των κατοίκων ( κανονιστικές αποφάσεις για τον καθορισμό χώρων και όρων λειτουργίας των εμποροπανηγύρεων, της υπαίθριας διαφήμισης, τον προσδιορισμό των όρων και των ωρών λειτουργίας μουσικής των καταστημάτων, της έγκρισης λειτουργίας κυριακάτικων αγορών κ.λπ.).
4. Την προστασία του καταναλωτή, την απασχόληση και τον τουρισμό.

Β. Να υπογράφει όλες τις αποφάσεις, άδειες, βεβαιώσεις, πράξεις επιβολής προστίμων ή άλλα έγγραφα, που εκδίδονται κατά την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων του καθώς και όλα τα έγγραφα αλληλογραφίας προς πάσης φύσεως φορείς, δημόσιους ή ιδιωτικούς, εφόσον αφορούν ζητήματα αρμοδιότητάς του.

Γ. Να εισηγείται στα αρμόδια όργανα του Δήμου τα θέματα των αρμοδιοτήτων που αναφέρονται παραπάνω και να αναλαμβάνει την εκτέλεση των σχετικών αποφάσεων.

Δ. Να ασκεί πολιτική εποπτεία επί των δράσεων που άπτονται των αρμοδιοτήτων του και να προωθεί πολιτικές και κατευθύνσεις προς τις υπηρεσίες δια μέσω του Γενικού Γραμματέα του Δήμου.

Επιπροσθέτωs (Απόφαση Δημάρχου – ΑΔΑ: 6Z15ΩΛΒ-106)

Α. Της καθοδήγησης, εποπτείας και συντονισμού των δράσεων και ενεργειών των αρμοδίων υπηρεσιακών μονάδων που αφορούν:
1. Στον προγραμματισμό και στα χρηματοδοτούμενα προγράμματα και ειδικότερα: στην ανάπτυξη της συνεργασίας με άλλους Δήμους και φορείς σε τοπικό, περιφερειακό, εθνικό και διακρατικό επίπεδο στο πλαίσιο αναπτυξιακών και συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων και έργων, στη
διαμόρφωση των αναπτυξιακών προτάσεων, προγραμμάτων, έργων και δράσεων του Δήμου και για την εκπόνηση ερευνών και μελετών με στόχο την ανάπτυξη του Δήμου, καθώς και τη
συμμετοχή του Δήμου σε Ευρωπαϊκά Προγράμματα, τη διαχείριση και την παρακολούθηση της υλοποίησής τους, τις πιθανές πηγές χρηματοδότησης των αναπτυξιακών προγραμμάτων και τη διενέργεια των διαδικασιών ένταξης έργων και δράσεων του Δήμου σε προγράμματα σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου κλπ..
2. Στις μελέτες προμηθειών και υπηρεσιών και ειδικότερα: στη σύνταξη ολοκληρωμένων τεχνικών μελετών για όλες τις προμήθειες και υπηρεσίες του Δήμου, ανεξαρτήτως διαδικασίας ανάθεσης, στην παρακολούθηση του νομοθετικού και κανονιστικού πλαισίου των δημοσίων συμβάσεων
προμήθειας αγαθών, παροχής υπηρεσιών, των συμφωνιών πλαίσιο και των δυναμικών συστημάτων αγορών καθώς και τη συναφή νομολογία των εθνικών και ευρωπαϊκών δικαστηρίων
κλπ..
Β. Να υπογράφει όλες τις διοικητικές πράξεις, αποφάσεις, άδειες, βεβαιώσεις ή άλλα έγγραφα, που εκδίδονται κατά την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων του, καθώς και όλα τα έγγραφα αλληλογραφίας προς πάσης φύσεως φορείς, δημόσιους ή ιδιωτικούς, εφόσον αφορούν ζητήματα
αρμοδιότητάς του.
Γ. Να εισηγείται στα αρμόδια όργανα του Δήμου τα θέματα των αρμοδιοτήτων, που αναφέρονται παραπάνω και να αναλαμβάνει την εκτέλεση των σχετικών αποφάσεων
Δ. Να εποπτεύει σε συνεργασία με τους υπόλοιπους Αντιδημάρχους του Δήμου την υλοποίηση των ευρωπαϊκών προγραμμάτων, στα οποία έχει υπαχθεί ο Δήμος, καθώς και τις μελέτες προμηθειών και υπηρεσιών το αντικείμενο των οποίων εμπίπτει στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων τους.
Ε. Να ασκεί πολιτική εποπτεία επί των δράσεων που άπτονται των αρμοδιοτήτων του και να προωθεί πολιτικές και κατευθύνσεις προς τις υπηρεσίες δια μέσω του Γενικού Γραμματέα του Δήμου.

Επιπροσθέτωs (Απόφαση Δημάρχου – ΑΔΑ: 6861ΩΛΒ-Τ4Γ)

Α. Της καθοδήγησης, εποπτείας και συντονισμού των δράσεων και ενεργειών των αρμοδίων υπηρεσιακών μονάδων που αφορούν :
Στην Χορήγηση αδειών κοινόχρηστων χώρων και ειδικότερα:
1. στη σύνταξη ή τροποποίηση του σχεδίου Κανονισμού χρήσης παραχωρούμενων κοινόχρηστων χώρων, ο οποίος περιλαμβάνει προδιαγραφές και κανόνες για τη χρήση των
πεζοδρομίων, των οδών, των πλατειών και λοιπών κοινόχρηστων χώρων, οι οποίοι δεσμεύουν τους χρήστες και εκμεταλλευτές αυτών, καθώς και τον Δήμο.
2. στην τήρηση των διαδικασιών σύμφωνα με τον Κανονισμό Χρήσης κοινόχρηστων χώρων του Δήμου.
Β. Να υπογράφει όλες τις διοικητικές πράξεις, αποφάσεις, άδειες, βεβαιώσεις ή άλλα έγγραφα, που εκδίδονται κατά την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων του, καθώς και όλα τα έγγραφα αλληλογραφίας προς πάσης φύσεως φορείς, δημόσιους ή ιδιωτικούς, εφόσον αφορούν ζητήματα
αρμοδιότητάς του.
Γ. Να εισηγείται στα αρμόδια όργανα του Δήμου τα θέματα των αρμοδιοτήτων, που αναφέρονται παραπάνω και να αναλαμβάνει την εκτέλεση των σχετικών αποφάσεων.

Επιπροσθέτωs (Απόφαση Δημάρχου – ΑΔΑ: 68ΕΛΩΛΒ-ΧΣΓ)

Α. Της καθοδήγησης, εποπτείας και συντονισμού των δράσεων και ενεργειών των αρμοδίων υπηρεσιακών μονάδων που αφορούν στην αποτελεσματικότητα-οργάνωση–διαφάνεια και
πληροφορική, ενδεικτικά :
1. Τη σχεδίαση και εφαρμογή συστημάτων μέτρησης της αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας των υπηρεσιών, τη θέσπιση στόχων για τη βελτίωση αποτελεσματικότητας και
αποδοτικότητας και την τήρηση στοιχείων αναφορικά με τα παραπάνω, τον εντοπισμό και εφαρμογή καλών πρακτικών, την εγκατάσταση συστημάτων διασφάλισης ποιότητας των επί
μέρους λειτουργιών του Δήμου, την καταγραφή και ανασχεδιασμό διαδικασιών, την εκπόνηση εσωτερικών κανονισμών του Δήμου, τη σύνταξη και τροποποίηση του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου, την τήρηση και εφαρμογή διαδικασιών που διασφαλίζουν τη διαφάνεια
στις σχέσεις του Δήμου προς τρίτους καθώς και την πρόσβαση αυτών στην πληροφόρηση σχετικά με την οργάνωση και λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου
2. Τη διαμόρφωση και υλοποίηση της στρατηγικής του Δήμου αναφορικά με την ηλεκτρονική διακυβέρνηση, την ανάπτυξη, εγκατάσταση και διαχείριση συστημάτων και εξοπλισμού
Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών του Δήμου, τη διατήρηση και διαχείριση του δικτυακού τόπου του Δήμου.
Β. Να υπογράφει όλες τις διοικητικές πράξεις, αποφάσεις, άδειες, βεβαιώσεις ή άλλα έγγραφα,
που εκδίδονται κατά την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων του, καθώς και όλα τα έγγραφα
αλληλογραφίας προς πάσης φύσεως φορείς, δημόσιους ή ιδιωτικούς, εφόσον αφορούν ζητήματα αρμοδιότητάς του.
Γ. Να εισηγείται στα αρμόδια όργανα του Δήμου τα θέματα των αρμοδιοτήτων, που αναφέρονται παραπάνω και να αναλαμβάνει την εκτέλεση των σχετικών αποφάσεων

Παναγιώτης Καμπαρούδης

Επικοινωνία

Αρμοδιότητες:

Α. Να καθοδηγεί, εποπτεύει και συντονίζει τις δράσεις και ενέργειες των αρμοδίων υπηρεσιακών μονάδων που αφορούν στον πολιτισμό και τον εθελοντισμό:
1. Τον σχεδιασμό και την εφαρμογή πολιτικών, προγραμμάτων και δράσεων στον τομέα του πολιτισμού και στην προστασία και προβολή των πολιτιστικών αγαθών και έργων (υλικών και άυλων) που παράγονται στο Δήμο.
2. Τη δημιουργία πολιτιστικών χώρων (μουσείων, πινακοθηκών, κινηματογράφων, θεάτρων κλπ.).
3. Τη διοργάνωση πολιτιστικών δράσεων (θεατρικές παραστάσεις συναυλίες, εκδηλώσεις λόγου κλπ.).
4. Την προώθηση, εθνικών και διεθνών πολιτιστικών ανταλλαγών, αδελφοποιήσεων, πολιτιστικού τουρισμού.
5. Τη συνεργασία με τους πολιτιστικούς φορείς του Δήμου στην υλοποίηση πολιτιστικών και εκπαιδευτικών προγραμμάτων.
6. Τη διαχείριση και λειτουργία των εγκαταστάσεων πολιτισμού (κλειστών και ανοικτών), στην ευπρεπή εμφάνιση και στην καθαριότητά τους καθώς και στη βέλτιστη αξιοποίηση του μηχανολογικού εξοπλισμού.
7. Τον εξοπλισμό, την αδειοδότηση, τη φύλαξη και την εύρυθμη λειτουργία των θεατρικών και κινηματογραφικών αιθουσών που ανήκουν στο Δήμο.
8. Τη χορήγηση αδειών ίδρυσης και λειτουργίας ιδιωτικών μουσικών ιδρυμάτων ( ωδείων, μουσικών σχολών, χορωδιών κλπ.).
9. Την προώθηση και ανάπτυξη του εθελοντισμού, της συμμετοχικότητας με την ενθάρρυνση και υποστήριξη εθελοντικών οργανώσεων, συλλόγων, ομάδων ενεργών πολιτών που θα δραστηριοποιούνται για την επίτευξη των στόχων και την υποβοήθηση του έργου του Δήμου.
10. Τη συνεργασία με ανθρωπιστικές οργανώσεις και εθελοντικές ομάδες .

Β. Να υπογράφει όλες τις αποφάσεις, άδειες, βεβαιώσεις, ή άλλα έγγραφα, που εκδίδονται κατά την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων του καθώς και όλα τα έγγραφα αλληλογραφίας προς πάσης φύσεως φορείς, δημόσιους ή ιδιωτικούς, εφόσον αφορούν ζητήματα αρμοδιότητάς του.

Γ. Να εισηγείται στα αρμόδια όργανα του Δήμου τα θέματα των αρμοδιοτήτων που αναφέρονται παραπάνω και να αναλαμβάνει την εκτέλεση των σχετικών αποφάσεων.

Δ. Να ασκεί πολιτική εποπτεία επί των δράσεων που άπτονται των αρμοδιοτήτων του και να προωθεί πολιτικές και κατευθύνσεις προς τις υπηρεσίες δια μέσω του Γενικού Γραμματέα του Δήμου.

Επιπροσθέτως (Απόφαση Δημάρχου ΑΔΑ: ΨΘ5ΥΩΛΒ-ΑΔ6)

Α. Της καθοδήγησης, εποπτείας και συντονισμού των δράσεων και ενεργειών των αρμοδίων υπηρεσιακών μονάδων που αφορούν:
1. Στο σχεδιασμό της πολιτικής προστασίας της περιοχής του Δήμου, στο πλαίσιο του εθνικού τοπικού σχεδιασμού και στο συντονισμό κατά χωρική αρμοδιότητα του έργου της πολιτικής προστασίας για την πρόληψη, την ετοιμότητα ,την αντιμετώπιση και την αποκατάσταση των καταστροφών, σύμφωνα με τις μεθόδους οργάνωσης, τα όργανα και την κατανομή αρμοδιοτήτων.
2. Στην εφαρμογή των σχετικών προγραμμάτων, μέτρων και δράσεων στο πλαίσιο του εθνικού και περιφερειακού σχεδιασμού για την πολιτική προστασία και στη συνεργασία με άλλους Δημόσιους φορείς και Υπηρεσίες για την εφαρμογή όλων των σχεδίων Έκτακτης Ανάγκης, καθώς και στην παροχή αναγκαίας συνδρομής στη δράση των Τοπικών Επιχειρησιακών Συντονιστικών Οργάνων Πολιτικής Προστασίας (Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π.).
Β. Να υπογράφει όλες τις διοικητικές πράξεις, αποφάσεις, άδειες, βεβαιώσεις ή άλλα έγγραφα, που εκδίδονται κατά την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων του, καθώς και όλα τα έγγραφα αλληλογραφίας προς πάσης φύσεως φορείς, δημόσιους ή ιδιωτικούς, εφόσον αφορούν ζητήματα
αρμοδιότητάς του.
Γ. Να εισηγείται στα αρμόδια όργανα του Δήμου τα θέματα των αρμοδιοτήτων, που αναφέρονται παραπάνω και να αναλαμβάνει την εκτέλεση των σχετικών αποφάσεων.

 

Θεόδωρος Κατσούκας

Επικοινωνία

Αρμοδιότητες:

Α. Να καθοδηγεί, εποπτεύει και συντονίζει τις δράσεις και ενέργειες των αρμοδίων υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Συντηρήσεως Τεχνικών Έργων, που αφορούν :

1. Στη συντήρηση και επισκευή των δικτύων υδραυλικών εγκαταστάσεων − Δίκτυα Ύδρευσης – Αποχέτευσης και εγκαταστάσεων θέρμανσης των δημοτικών κτιρίων και εν γένει στις αρμοδιότητες του Τμήματος Υδραυλικών Έργων.
2. Στη μελέτη και εκτέλεση έργων που αφορούν κτιριακές υποδομές (κατασκευή, συντήρηση, επισκευή, διακόσμηση και εξοπλισμός των δημοτικών κτιρίων και εγκαταστάσεων), καθώς και έργων διαμόρφωσης, διαρρύθμισης και εξωραϊσμού των κοινόχρηστων χώρων στην περιοχή του Δήμου (πεζόδρομοι, πλατείες, παιδικές χαρές, τεχνικά έργα χώρων πρασίνου, αθλητικοί χώροι, κλπ.) και εν γένει στις αρμοδιότητες του Τμήματος Κτιριακών Έργων και Υπαίθριων Χώρων.
3. Στην τεχνική υποστήριξη εκδηλώσεων σχολικών μονάδων και υπηρεσιών πολιτισμού του Δήμου.
4. Στην επέκταση, συντήρηση, επισκευή και βελτίωση του δικτύου ηλεκτροφωτισμού του Δήμου και εν γένει στις αρμοδιότητες του Τμήματος Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων.
5. Στη συντήρηση έργων οδοποιίας και λοιπών έργων υποδομής (οδοστρωμάτων, κρασπεδορείθρων, πεζοδρομίων κ.λπ.), στη λήψη μέτρων για την ασφάλεια της κυκλοφορίας και τη διευκόλυνση των μετακινήσεων, στην έκδοση των απαιτούμενων από το νόμο αδειών εκσκαφής για έργα
των Οργανισμών Κοινής Ωφέλειας και χορήγηση δικαιώματος διέλευσης στους παρόχους οπτικών ινών και εν γένει στις αρμοδιότητες του Τμήματος Οδοποιίας.

Β. Να υπογράφει όλες τις αποφάσεις, άδειες, βεβαιώσεις, πράξεις επιβολής διοικητικών κυρώσεων ή άλλα έγγραφα, που εκδίδονται κατά την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων του καθώς και όλα τα έγγραφα αλληλογραφίας προς πάσης φύσεως φορείς, δημόσιους ή ιδιωτικούς, εφόσον αφορούν
ζητήματα αρμοδιότητάς του.

Γ. Να εισηγείται στα αρμόδια όργανα του Δήμου τα θέματα των αρμοδιοτήτων που αναφέρονται παραπάνω και να αναλαμβάνει την εκτέλεση των σχετικών αποφάσεων.

Δ. Να ασκεί πολιτική εποπτεία επί των δράσεων που άπτονται των αρμοδιοτήτων του και να προωθεί πολιτικές και κατευθύνσεις προς τις υπηρεσίες δια μέσω του Γενικού Γραμματέα του Δήμου.

Ε. Να τελεί τους πολιτικούς γάμους εναλλακτικά με τον κ. Δήμαρχο και τους λοιπούς Αντιδημάρχους.

ΣΤ. Ο ανωτέρω, κατά τη διάρκεια της θητείας του, δεν μπορεί να εκλεγεί ή να είναι μέλος του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου

Copyright © 2024 Δήμος Κορδελιού Ευόσμου

Σύμφωνα με το άρθρο 266 του N. 5037/2023 (ΦΕΚ 78/28.03.2023 τεύχος Α΄) που αντικαθιστά την υποπερίπτωση 26 περ. β παρ. Ι άρθρου 75 Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων:
«26. Η μέριμνα για την εκπλήρωση της υποχρέωσης καθαρισμού των ιδιοκτητών, νομέων, επικαρπωτών, μισθωτών και υπομισθωτών, από την 1η έως την 30ή Απριλίου εκάστου έτους, καθώς και της υποχρέωσης συντήρησης καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, ήτοι από την 1η Μαΐου έως την 31η Οκτωβρίου εκάστου έτους, για την αποτροπή κινδύνου πρόκλησης πυρκαγιάς ή ταχείας επέκτασής της, επί οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων σε περιοχές εντός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων και εντός ορίων οικισμών χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, επί εκτάσεων που βρίσκονται εντός ακτίνας εκατό μέτρων (100 μ.), από τα όρια των ανωτέρω περιοχών, καθώς και επί εκτός σχεδίου γηπέδων με κτίσμα. Η ως άνω μέριμνα, περιλαμβάνει ιδίως την ενημέρωση των υπόχρεων από τον οικείο δήμο, έως την 31η Μαρτίου εκάστου έτους, με κάθε πρόσφορο μέσο για το περιεχόμενο της υποχρέωσης καθαρισμού, την εξέταση σχετικών καταγγελιών, την αυτεπάγγελτη αυτοψία και την επιβολή προστίμου κατά την παρούσα.
Ο οικείος δήμος, καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, μεριμνά για τη διενέργεια αυτοψίας. Αν οι υπόχρεοι προς καθαρισμό δεν συμμορφωθούν, ο δήμος επιβάλλει πρόστιμο πενήντα (50) λεπτών του ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο, με ελάχιστο ποσό τα διακόσια (200) ευρώ. Κατά του προστίμου ο ενδιαφερόμενος δύναται να υποβάλει ένσταση στον δήμο εντός αποκλειστικής προθεσμίας δέκα (10) ημερών. Εάν αυτή δεν γίνει αποδεκτή, εντός προθεσμίας πέντε (5) ημερών ο δήμος προβαίνει σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των χώρων αυτών, κατά προτεραιότητα, βάσει του κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς. Ειδικά για περιφραγμένους ή επαρκώς περιτοιχισμένους χώρους του πρώτου εδαφίου και σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων για καθαρισμό τους, ο οικείος δήμος, ταυτόχρονα με την επιβολή του προστίμου, αιτείται προς την κατά τόπο αρ- μόδια Πυροσβεστική Υπηρεσία τη διενέργεια αυτοψίας για τη βεβαίωση συνδρομής υψηλού κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς, και βάσει αυτής, προβαίνει σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των ως άνω χώρων για την άρση του κινδύνου. Αν δεν βρεθούν τα στοιχεία των υπόχρεων, ακολουθείται η διαδικασία των προηγούμενων εδαφίων, εξαιρουμένης της διαδικασίας επιβολής προστίμου. Σε επείγουσες περιπτώσεις άμεσου και ιδιαίτερα υψηλού κινδύνου πρόκλησης ή επέκτασης πυρκαγιάς, ο οποίος διαπιστώνεται με σχετικό έγγραφο της οικείας Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, επιτρέπεται, κατά παρέκκλιση της διαδικασίας των προηγούμενων εδαφίων, ο επείγων αυτεπάγγελτος καθαρισμός για την άμεση άρση του κινδύνου. Σε κάθε περίπτωση αυτεπάγγελτου καθαρισμού, καταλογίζεται εξ ολοκλήρου στους υπόχρεους, από τον οικείο δήμο, η δαπάνη καθαρισμού του χώρου και απομάκρυνσης των υλικών. Η δαπάνη και το πρόστιμο αποτελούν έσοδα του οικείου δήμου και εισπράττονται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.
Ειδικότερα θέματα σχετικά με τη διαδικασία εφαρμογής των ανωτέρω και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια καθορίζονται με πυροσβεστική διάταξη σύμφωνα με το άρθρο 167 του ν. 4662/2020 (Α’ 27). Με την παρούσα δεν θίγεται το από 13/22.4.1929 π.δ. (Α’ 153).»

Σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 20/2023 πυροσβεστική διάταξη (ΦΕΚ 2549Β/2023) :

«Άρθρο 1
Πεδίο Εφαρμογής
1. Με τις διατάξεις της παρούσας εξειδικεύονται τα οριζόμενα στην υποπερ. 26 της περ. β’ της παρ. Ι του άρθρου 75 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 266 του ν. 5037/2023 (Α’ 78), αναφορικά με τη μέριμνα των Δήμων σχετικά με την εκπλήρωση της υποχρέωσης των ιδιοκτητών, νομέων, επικαρπωτών, μισθωτών και υπομισθωτών(α) οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων, που βρίσκονται σε περιοχές εντός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων, (β) οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων, που βρίσκονται σε περιοχές εντός ορίων οικισμών χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, (γ) εκτάσεων που βρίσκονται εντός ακτίνας 100 μ. από τα όρια των περ. "(α)" και "(β)" του παρόντος άρθρου και (δ) εκτός σχεδίου γηπέδων με κτίσμα, να προβαίνουν σε καθαρισμό των ανωτέρω χώρων κατά το χρονικό διάστημα από την 1η μέχρι την 30η Απριλίου εκάστου έτους και τη συντήρηση αυτού καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, ήτοι από 1η Μαΐου έως 31 Οκτωβρίου, για την αποτροπή κινδύνου πρόκλησης πυρκαγιάς ή ταχείας επέκτασής της.
2. Από το πεδίο εφαρμογής της παρούσας εξαιρούνται οι διαμορφωμένοι, συντηρημένοι κήποι των ως άνω
χώρων.
Άρθρο 2
Διαδικασία καθαρισμού
1. Ο απαιτούμενος καθαρισμός περιλαμβάνει:
α. Υλοτομία και απομάκρυνση των ξερών και σπασμένων δέντρων και κλαδιών, καθώς και των κλαδιών που βρίσκονται σε άμεση επαφή με κτίσμα.
β. Απομάκρυνση της καύσιμης φυτικής ύλης που βρίσκεται στην επιφάνεια του εδάφους όπως ενδεικτικά το φυλλόστρωμα, τα ξερά χόρτα και τα κατακείμενα ξερά κλαδιά.
γ. Αποκλάδωση της βάσης της κόμης των δέντρων και αύξηση του ύψους έναρξής της από την επιφάνεια του εδάφους, ανάλογα με την ηλικία και το είδος του δέντρου. δ. Αραίωση της θαμνώδους βλάστησης ως προς την κάλυψη του εδάφους.
ε. Απομάκρυνση τυχόν άλλων εγκαταλελειμμένων καυστών, αναφλέξιμων, εκρήξιμων ή εύφλεκτων υλικών, αντικειμένων και απορριμμάτων.
2. Οι υπόχρεοι οφείλουν να μεριμνούν για την ασφαλή συλλογή και μεταφορά όλων των υπολειμμάτων καθαρισμού της παρ. 1. Απαγορεύεται η εγκατάλειψη, η απόρριψη ή η ανεξέλεγκτη διαχείρισή τους.
Άρθρο 3
Υποχρεώσεις - Μέριμνα Δήμων
1. Ο οικείος Δήμος προβαίνει στην ενημέρωση των υπόχρεων, για το περιεχόμενο της παρούσας και ειδικότερα της υποχρέωσης καθαρισμού μέχρι 31η Μαρτίου εκάστου έτους με κάθε πρόσφορο μέσο, όπως ενδεικτικά με ανάρτηση στην ιστοσελίδα και στον πίνακα ανακοινώσεων του οικείου Δήμου, αποστολή ενημερωτικού υλικού στην ταχυδρομική ή ηλεκτρονική διεύθυνση του υπόχρεου ή τυχόν αντικλήτού του, ενημερώσεις στα καταστήματα του Δήμου ή των Δημοτικών Διαμερισμάτων, σε τοπικούς φορείς και συλλόγους, σε συνεργασία με την οικεία Πυροσβεστική Υπηρεσία. Ειδικά κατά την πρώτη εφαρμογή της παρούσας, η ενημέρωση των υπόχρεων λαμβάνει χώρα έως την 28 Απριλίου.
2. Για την ανεύρεση των στοιχείων του υπόχρεου, ο οικείος Δήμος δύναται να ανατρέχει σε δεδομένα που τηρούνται στα αρχεία του, καθώς και στα δεδομένα του Εθνικού Κτηματολογίου.
3. Εφόσον ο οικείος Δήμος διαθέτει την απαραίτητη υποδομή, μπορεί να παρέχεται η δυνατότητα στους υπόχρεους να αιτηθούν (π.χ. με φυσική παρουσία, ταχυδρομικά, ηλεκτρονικά ή μέσω ειδικής ηλεκτρονικής πλατφόρμας που θα δημιουργηθεί από το Υπουργείο Εσωτερικών μέσω gov.gr για το σύνολο των Δήμων), τη διενέργεια καθαρισμού με χρέωση της αντίστοιχης δαπάνης στο όνομά τους, από τις αρμόδιες υπηρεσίες του οικείου Δήμου ή από ιδιωτική εταιρία με την οποία ο οικείος Δήμος έχει συνάψει σχετική σύμβαση. Στις παραπάνω περιπτώσεις, μόνη η υποβολή της αίτησης δεν αναστέλλει τις προθεσμίες για την διενέργεια καθαρισμού και δεν απαλλάσσει τους υπόχρεους από την υποχρέωση καθαρισμού με ίδια μέσα. Η υποχρέωση εκπληρώνεται με την πραγματοποίηση του καθαρισμού και μόνον.
4. Ο οικείος Δήμος οφείλει να διενεργεί τακτικούς ή έκτακτους ελέγχους (ύστερα από καταγγελία ή και αυτεπαγγέλτως) για διαπίστωση εκπλήρωσης ή μη των υποχρεώσεων των υπόχρεων του άρθρου 1, προσηκόντως και με τη δέουσα επιμέλεια, καθ’ όλη την διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου.
5. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων στην εκπλήρωση της υποχρέωσης καθαρισμού και συντήρησης αυτού, ο οικείος Δήμος ακολουθεί τη διαδικασία, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 5 της παρούσας.
Άρθρο 4
Μέριμνα υπόχρεων
1. Οι ιδιοκτήτες, νομείς, επικαρπωτές, μισθωτές και υπομισθωτές των εκτάσεων του άρθρου 1 της παρούσας οφείλουν να εκπληρώνουν την υποχρέωση καθαρισμού, να συναινούν και να επιδεικνύουν ανοχή στους τακτικούς ή έκτακτους ελέγχους, αυτοψίες και ενέργειες των αρμοδίων οργάνων του οικείου Δήμου και των αρμόδιων πυροσβεστικών υπαλλήλων για την αποτροπή κινδύνου πρόκλησης ή επέκτασης πυρκαγιάς. Στο πλαίσιο αυτό, καλούνται μέχρι την 30η Απριλίου εκάστου έτους, να προβαίνουν σε καθαρισμό των χώρων που υπάγονται στο πεδίο εφαρμογής της παρούσας και να συντηρούν αυτόν, καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, ήτοι από την 1η Μαΐου έως την 31η Οκτωβρίου εκάστου έτους.
2. Οι υπόχρεοι, μετά την ολοκλήρωση του αρχικού καθαρισμού, καθώς και της συντήρησης καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, δύναται ενημερώνουν σχετικά τον οικείο Δήμο με κάθε πρόσφορο μέσο. Ενδεικτικό υπόδειγμα της ως άνω δήλωσης αποτυπώνεται στο Παράρτημα Α της παρούσας.
Άρθρο 5
Κυρώσεις - Αυτεπάγγελτος καθαρισμός
1. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων στην εκπλήρωση της υποχρέωσης καθαρισμού και συντήρησης καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, επιβάλλεται ή καταλογίζεται αντίστοιχα εξ ολοκλήρου στον/στους υπόχρεους από τον οικείο Δήμο:
α. πρόστιμο πενήντα (50) λεπτών του ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο, με ελάχιστο ποσό τα διακόσια (200) ευρώ,
β. δαπάνη του αυτεπάγγελτου καθαρισμού του χώρου και απομάκρυνσης των υλικών.
2. Εντός προθεσμίας δέκα (10) ημερών από την επίδοση, θυροκόλληση ή κοινοποίηση της Πράξης Επιβολής Προστίμου, ο παραβάτης δύναται να υποβάλλει έγγραφη ένσταση στον οικείο Δήμο, παρελθούσης δε άπρακτης της ως άνω προθεσμίας και εφόσον η υποβαλλόμενη ένσταση δεν έχει γίνει αποδεκτή, το επιβληθέν πρόστιμο οριστικοποιείται. Στην περίπτωση συμμόρφωσης εντός της άνω προθεσμίας με την υποχρέωση καθαρισμού, ο οικείος Δήμος εκδίδει απόφαση μείωσης έως και 50% του προς επιβολή προστίμου. Η δαπάνη και το πρόστιμο αποτελούν έσοδα του οικείου Δήμου και εισπράττονται σύμφωνα με τις οικείες διατάξεις.
3. Μετά το πέρας της δεκαήμερης προθεσμίας ή εφόσον έχει υποβληθεί ένσταση η οποία δεν έχει γίνει αποδεκτή, ο οικείος Δήμος υποχρεούται εντός πέντε (5) ημερών σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των χώρων αυτών, κατά προτεραιότητα βάσει του κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς.
4. Ειδικά για περιφραγμένους ή επαρκώς περιτοιχισμένους χώρους και σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων για καθαρισμό τους, ο οικείος Δήμος, ταυτόχρονα με την επιβολή του προστίμου, αιτείται προς την κατά τόπο αρμόδια Πυροσβεστική Υπηρεσία τη διενέργεια αυτοψίας για τη βεβαίωση τυχόν συνδρομής υψηλού κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς και βάσει αυτής, υποχρεούται σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των χώρων για την άρση του κινδύνου (Παράρτημα Γ’).
5. Σε περίπτωση μη ανεύρεσης των στοιχείων των υπόχρεων, ακολουθείται η διαδικασία των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος άρθρου εξαιρουμένης της διαδικασίας επιβολής προστίμου και των προθεσμιών που αναφέρονται σε αυτήν.»

Σύμφωνα με την υποπερ. 26 περ. β’ παρ. Ι του άρθρου 75 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων (ν. 3463/2006, Α’ 114), ισχύουν τα εξής:
«26. Η μέριμνα για την εκπλήρωση της υποχρέωσης καθαρισμού των ιδιοκτητών, νομέων, επικαρπωτών, μισθωτών και υπομισθωτών, από την 1η έως την 30ή Απριλίου εκάστου έτους, καθώς και της υποχρέωσης συντήρησης καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, ήτοι από την 1η Μaΐου έως την 31η Οκτωβρίου εκάστου έτους, για την αποτροπή κινδύνου πρόκλησης πυρκαγιάς ή ταχείας επέκτασής της, επί οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων σε περιοχές εντός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων και εντός ορίων οικισμών χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, επί εκτάσεων που βρίσκονται εντός ακτίνας εκατό μέτρων (100 μ.), από τα όρια των ανωτέρω περιοχών, καθώς και επί εκτός σχεδίου γηπέδων με κτίσμα. Η ως άνω μέριμνα, περιλαμβάνει ιδίως την ενημέρωση των υπόχρεων από τον οικείο δήμο, έως την 31η Μαρτίου εκάστου έτους, με κάθε πρόσφορο μέσο για το περιεχόμενο της υποχρέωσης καθαρισμού, την εξέταση σχετικών καταγγελιών, την αυτεπάγγελτη αυτοψία και την επιβολή προστίμου κατά την παρούσα.

Ο οικείος δήμος, καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, μεριμνά για τη διενέργεια αυτοψίας. Αν οι υπόχρεοι προς καθαρισμό δεν συμμορφωθούν, ο δήμος επιβάλλει πρόστιμο πενήντα (50) λεπτών του ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο, με ελάχιστο ποσό τα διακόσια (200) ευρώ. Κατά του προστίμου ο ενδιαφερόμενος δύναται να υποβάλει ένσταση στον δήμο εντός αποκλειστικής προθεσμίας δέκα (10) ημερών. Εάν αυτή δεν γίνει αποδεκτή, εντός προθεσμίας πέντε (5) ημερών ο δήμος προβαίνει σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των χώρων αυτών, κατά προτεραιότητα, βάσει του κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς. Ειδικά για περιφραγμένους ή επαρκώς περιτοιχισμένους χώρους του πρώτου εδαφίου και σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων για καθαρισμό τους, ο οικείος δήμος, ταυτόχρονα με την επιβολή του προστίμου, αιτείται προς την κατά τόπο αρμόδια Πυροσβεστική Υπηρεσία τη διενέργεια αυτοψίας για τη βεβαίωση συνδρομής υψηλού κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς, και βάσει αυτής, προβαίνει σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των ως άνω χώρων για την άρση του κινδύνου. Αν δεν βρεθούν τα στοιχεία των υπόχρεων, ακολουθείται η διαδικασία των προηγούμενων εδαφίων, εξαιρουμένης της διαδικασίας επιβολής προστίμου. Σε επείγουσες περιπτώσεις άμεσου και ιδιαίτερα υψηλού κινδύνου πρόκλησης ή επέκτασης πυρκαγιάς, ο οποίος διαπιστώνεται με σχετικό έγγραφο της οικείας Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, επιτρέπεται, κατά παρέκκλιση της διαδικασίας των προηγούμενων εδαφίων, ο επείγων αυτεπάγγελτος καθαρισμός για την άμεση άρση του κινδύνου. Σε κάθε περίπτωση αυτεπάγγελτου καθαρισμού, καταλογίζεται εξ ολοκλήρου στους υπόχρεους, από τον οικείο δήμο, η δαπάνη καθαρισμού του χώρου και απομάκρυνσης των υλικών. Η δαπάνη και το πρόστιμο αποτελούν έσοδα του οικείου δήμου και εισπράττονται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις. Ειδικότερα θέματα σχετικά με τη διαδικασία εφαρμογής των ανωτέρω και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια καθορίζονται με πυροσβεστική διάταξη σύμφωνα με το άρθρο 167 του ν. 4662/2020 (Α’ 27). Με την παρούσα δεν θίγεται το από 13/22.4.1929 π.δ. (Α’ 153)